• System Informacji Przestrzennej
  • Rozkład jazdy BUS
  • Szlak Jagielloński
  • Facebook
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • Powiatowe Centrum Informacji
  • Lokalna Grupa Działania
  • Uniwersytet Dziecięcy

Uzupełnienie akt stanu cywilnego

NAZWA SPRAWY:
UZUPEŁNIENIE TREŚCI AKTU STANU CYWILNEGO

MIEJSCE ZAŁATWIENIA:
UM Bełżyce – pok nr 5

OSOBA ODPOWIEDZIALNA:
Mariusz Dobrowolski, Nr telefonu (0-81) 516-27-48, Nr fax 81 440 31 06

SPOSÓB ZAŁATWIENIA:
osobiście z wymaganymi dokumentami

uzupełnienie daty lub godziny zgonu wyłącznie na drodze sądowej.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  • wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego,
  • uwierzytelniony odpis, wypis lub kopia dokumentu, który ma stanowić podstawę uzupełnienia aktu,
  • zagraniczny akt stanu cywilnego,
  • dokument tożsamości,

CZAS OCZEKIWANIA NA ZAŁATWIENIE:
do 2 tygodnie – jeżeli nie jest konieczne przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego.

OPŁATY:
za wydanie zupełnego odpisu aktu  po uzupełnieniu – opłata skarbowa 39,00 zł, opłatę skarbową należy uiścić w kasie Urzędu lub na konto urzędu (nr konta na stronie internetowej: www.belzyce.pl).

DO POBRANIA:
Wniosek o uzupełnienie aktu ( otwórz>> )

ODWOŁANIE:
odwołanie do Wojewody Lubelskiego w Lublinie za pośrednictwem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Bełżycach w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji odmawiającej uzupełnienia treści aktu.

PODSTAWY PRAWNE:

  • ustawa z dnia 28 listopada 2014 - prawo o aktach stanu cywilnego (dz. u. poz. 1741, z późn. zm.) ,

[linki do:]

http://www.sejm.gov.pl/prawo/prawo.html

http://www.rcl.gov.pl/

 

Gości online

Naszą witrynę przegląda teraz 187 gości 
  • Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej
  • Monitor Polski Dziennik Urzędowy Rzeczypospolitej Polskiej
  • Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
  • Powiatowe Centrum Informacyjne
  • Mikroporady
  • Proekob
  •  Miasto i biznes
Free business joomla templates