• System Informacji Przestrzennej
  • Rozkład jazdy BUS
  • Szlak Jagielloński
  • Facebook
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • Powiatowe Centrum Informacji
  • Lokalna Grupa Działania
  • Uniwersytet Dziecięcy

Zarządzanie projektami

Nazwa procesu:
Zarządzanie projektami.

Cel procesu:
(-)

Właściciel procesu:
Podinspektor Joanna Rakuś

Zakres działań w procesie:

    1. Inicjacja projektu.
    2. Wybór projektów do realizacji - planowanie projektu.
    3. Monitoring i kontrola projektu.
    4. Częściowe wnioski o płatność.
    5. Sprawozdawczość.
    6. Rozliczenie projektu – ukończenie projektu.

Dokumenty związane z działaniami w procesie:

  • Uchwała Rady Miejskiej w Bełżycach zabezpieczająca środki finansowane w celu realizacji projektu, który otrzymał dofinansowanie ze środków zewnętrznych.

Wymagania prawne:

  • DECYZJA RADY z dnia 6 października 2006 r. w sprawie strategicznych wytycznych Wspólnoty dla spójności (2006/702/WE).
  • DECYZJA RADY z dnia 20 lutego 2006 r. w sprawie strategicznych wytycznych Wspólnoty dla rozwoju obszarów wiejskich (okres programowania 2007–2013) (2006/144/WE)
  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) – ostatnia zmiana Dz.U. z 2010 r. Nr 41, poz. 233.
  • Zapisy potwierdzające działania w procesie:

    • Wniosek, wraz ze studium wykonalności oraz wymaganymi załącznikami.
    • Protokoły, sprawozdania.
    • Tablice informacyjne.
    • Częściowe wnioski o płatność.
    • Końcowy wniosek o płatność.
     

    Gości online

    Naszą witrynę przegląda teraz 174 gości 
    • Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej
    • Monitor Polski Dziennik Urzędowy Rzeczypospolitej Polskiej
    • Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
    • Powiatowe Centrum Informacyjne
    • Mikroporady
    • Proekob
    •  Miasto i biznes
    Free business joomla templates